2009. április 26., vasárnap

Kirándulás Szegedre

Tegnap egy kicsivel dél előtt elhatároztuk Petrával, hogy elugrunk Szegedre kirándulni. A gondolatot tett követte, és délután fél 2-kor már a Kárász utcán sétálgattunk. A Meki csábításának engedve beugrottunk egy-egy sajtbira.. az íze az egyetemi bulik utáni hazautakra emlékeztetett, csak itt nem kellett az Oktogonnál leszállni a 906-os buszról :)
Szombat délután egész sokan múlatták az időt a kis kávézókban, fagyikelyheket és mindenféle kávékülönlegességeket fogyasztva. Úgy gondoltuk, hogy ezt "mi is megérdemeljük" így hát a Virág-ban mi is rendeltünk egy Cappucinót (anyukám), egy Virgin Pina Colada-t (Petra) és egy Wiener Melange-ot (én). :)

1 megjegyzés:

  1. Jók ezek a képek! :)
    Nem hiába, hisz én állítottam be és én fotóztam! :)

    VálaszTörlés