2009. május 9., szombat

Paypal regisztráció leírás - OTP webkártya

Elég sokan nézték meg mostanában a témával kapcsolatosan a blogot, és mivel szétszórtan találhatóak meg az információk, gondoltam összefoglalom egy bejegyzésben a sikeres és gyors regisztráció lépéseit. A sorrend természetesen megváltoztatható, de talán így zongorázható le a leggyorsabban az egész.

1) OTP Net számlacsomag igénylése: elvileg az igény rögzítésétől számítva 1 munkanap a számlacsomag váltás, és utána kb. 1 hét, amíg a számlacsomaghoz tartozó webkártya elkészül. Saját tapasztalatom. A kártya abban a bankfiókban vehető át, ahol az igénylés történt.

2) OTP Direkt segítségével a sima LANE (LAkossági NEtszámlacsomag) számláról át kell utalni a hozzá tartozó LANW (LAkossági NetWebszámla) számlára valamekkora összeget. Ingyenes, azonnal megjelenik a pénz.

3)Paypal regisztráció 1. lépés, alapadatok: Név, cím, email cím és a szokásos adatok megadása után a regisztrációt meg kell erősíteni a megadott emailcímre érkező levél alapján. (egy kattintás az egész)

4)Paypal regisztráció 2. lépés, Webkártya(számla) hozzárendelése a Paypalhoz:
Az Add Card menüpontnál meg kell adni a 16 jegyű kártyaszámot, a lejárati időt és a 3 jegyű CVC/CVV kódot. A Paypal ekkor kb 600 Ft-tal (fix 2€?) megterheli próbaképpen a kártyát (ezért kell a 2. pontban előtte ráutalni) A sikeres aktiválás után ezt az összeget visszakapjuk. (Saját bejegyzésem)

5) Paypal regisztráció 3. lépés, kártya hitelessé tétele, Verified státusz: Az OTP Direkt segítségével rögtön látszik, hogy a Papyal levette a számláról a 600 Ft-ot, viszont a tranzakció részleteihez várni kell 2-3 munkanapot. Ha a tranzakcióknál megjelent a Paypal-os sor, akkor az ott látható PP kódnál álló 4 számjegyet kell a Paypal oldalán a kártyaadatokhoz beírni. Ezzel megerősítettük, hogy tényleg a miénk a bankkártya. "Jutalom" a Verified felirat lesz. (Saját bejegyzés a blogon)

Azóta fizettem a netkártyával, nagyobb probléma nélkül. Részletesen itt.

Kapcsolódó cikkek:
Ebay fizetés Paypallal
Internetes anonimitás
Internetes böngészők használatának megoszlása a blogon
Google működése, pagerank, backlinkek
Googlebot működése, indexelés
IPcímek, IPv6
Microsoft Bing kereső teszt
Blog látogatottság, népszerű cikkek


Nézzétek meg másik,
Sörökkel kapcsolatos blogomat
is :)
Ha tesztik "Lájkoljátok" azon az oldalon :)



39 megjegyzés:

  1. Kössz a leírást, megcsináltam és tényleg működik!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó a leírás, én most éppen várom, hogy megjelenjen a tranzakció a 4 jegyű kóddal, remélem még egy-két nap és én is "Verified" leszek :-))

    Holden

    VálaszTörlés
  3. Köszi a leírást teljesen jól műxik !!! :-) THX

    VálaszTörlés
  4. Köszi a leírást,csak nem értem,hol fog megjelenni a négyjegyű kód,már egy hete "várom"

    VálaszTörlés
  5. sziasztok!
    én előbb vásároltam ebay-en majd törtem fejem, hogy hogy fogok pay-pal-lal fizetni ha nincs...

    1. kiderült hogy van netcsomagom ...hurrááá
    2. pay-pal oldalon megadtam adataimat hurrááá
    3. rögtön jött egy SMS le is emelték a 600 -ft-ot, és PP után ott volt a 4 jegyű kód.... hurrrá
    4. 1 perc alatt ellenörzött lettem hurrááá
    5. de hogy töltöm fel a pay-pal egynlegemet?
    6. és hogy fizetem ki azt a szerencsétlen eladót akitől vásároltam? kérlek segitsetek!!!!!
    farkas-tanya@t-online.hu Köszönöm Kata

    VálaszTörlés
  6. Igen, a 600 forint az úgy néz ki, hogy 200-at 14 napra zárolnak, 400-at pedig terhelnek, csak ez a szar meg nem küldd róla sms-t a webszámláról (miért is, kedves OTP?). Érdekes a Junior számlán jött róla egyből. Minimális limit persze nincs beállítva, meg minden kontroll be van állítva.

    Elkönyvelve meg nincs 2-3 napig, most várhatok a kibaszott számlatörténetre napokat, amikor most kellene vásárolnom és már 3 hete igényeltem a Net számlámat.

    VálaszTörlés
  7. Koszi a leirast, az enyhen felrevezeto "a bank visszautasitotta a kartyat" (vagy mi?) hibauzenet utan kicsit kivert a viz, hogy most akkor lesz egy korom az OTP-nel, de szerencsere csak az a 200Ft amit zarolni akartak, az kellett nekik :)

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Problémámmal kapcsolatban nem tudnál valami tanácsot adni?
    http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9125994

    6110-es bejegyzés

    VálaszTörlés
  9. Szia,

    Már nem emlékszem pontosan, hogy nálam kellett-e választani, de talán az elején be lehet állítani, hogy VISA, vagy MAESTRO kártyaként adod hozzá a webkártyát.
    Ha nem megy az egyikkel, akkor a másikat el kell, hogy fogadja.
    Második lehetőségként én megpróbálnék rátenni a webszámlára kb 1000 Ft-ot, hogy hátha az összeget kevesli valami érthetetlen okból. Hátha a Paypal így megpróbálja újra levenni az összeget (aztán jóváírja). (ha jól emlékszem, nekem kb 2€-nak megfelelő összeget zárolt és vett le, a kiírt 400Ft ellenére...)

    Üdv:
    Tamás

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Küldtek pénzt a pay-pal számlámra, de még nem érkezett meg és ezt az e-mail kaptam pay-pal-töl
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    We need your help resolving an issue with your account. To give us time to
    work together on this, we've temporarily limited what you can do with your
    account until the issue is resolved.

    We understand it may be frustrating not to have full access to your PayPal
    account. We want to work with you to get your account back to normal as
    quickly as possible.

    What's the problem?

    We noticed some unusual activity on the credit card linked to your PayPal
    account.

    Case ID Number: PP-001-337-538-346

    How you can help

    It's usually pretty easy to take care of things like this. Most of the
    time, we just need a little more information about your account or latest
    transactions.

    To help us with this and to find out what you can and can't do with your
    account until the issue is resolved, log in to your account and go to the
    Resolution Center.

    Yours sincerely,
    PayPal
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    és még a 400huf sem utalta vissza a bankszámlámra!
    SOS Köszi
    E-mail címem: zico9zico@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Szia,
    Előre bocsájtom, hogy én nem találkoztam a saját fiókommal kapcsolatosan ilyen problémával, ezért csak annyit tudok segíteni, amennyit a levélben is kaptál, csak magyarul...

    A paypal időt kér arra, hogy megoldja az esetedet és kéri az együttműködésed. Átmenetileg korlátozták azt, ahogy mire tudod használni a Paypalos fiókodat, addig, amíg megoldjátok a problémát.
    Tudják, hogy kellemetlenséget okozhatnak vele, de mielőbb szeretnék visszaállítani a normális kerékvágásba a dolgokat.
    Problémaként a következőt tapaszalták:
    'Szokatlan tevékenyég' azzal hitelkártyáddal kapcsolatosan, amely a Palpalhoz van rendelve.
    Case ID Number: PP-001-337-538-346

    Hogy tudsz segíteni?
    Adj meg információkat a Paypal számára a tranzakcióval kapcsolatosan. Ehhez logolj be a Paypalos fiókodba és menj a Resolution Centerbe. Elvileg ott lesz leírva, hogy pontosan mit várnak tőled.

    Üdv:Tamás

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm a választ!
    Probálok valamit csinálni! De sajnos nekem ez olyan mint az 1x1!
    Ha írnál az e-mail címemre, akkor küldenék pár screenshot-ot az oldalon megjelent dolgokról!
    Hátha neked többet mond!
    Köszi még1x
    Yago
    E-mail címem: zico9zico@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. Szia! küldtem a mailt! köszi

    VálaszTörlés
  14. Hello, Szia! akkor Paypal számlát magába nem is lehet használni, pl. átutalásra egyébb számlára?
    csak a leírtak alapján lehet használni?

    VálaszTörlés
  15. Szia!
    Na, nekem is sikerült a paypal teljes körű tagjává válnom. De az OTP nem enged átutalni a paypal számlámra. Ezt írja: Hiba a tranzakció feldolgozása közben.
    A funkció végrehajtása Ön számára a megadott számlán ezen a csatornán nincs engedélyezve.

    De hát miért neeeeem? Mi lehet a gond?

    VálaszTörlés
  16. zt írja pontosan: Hiba a tranzakció feldolgozása közben.

    A funkció végrehajtása Ön számára a megadott számlán ezen a csatornán nincs engedélyezve.

    VálaszTörlés
  17. Szia Zsoó,
    Nálam úgy működött, hogy nem töltöttem külön a Paypalra pénzt, hanem csak az OTP-s webszámlára utaltam (belföldi Ft átutalással), és amikor vásároltam a Paypallal, akkor az visszanyúlt a megadott webszámlához. Tehát a Paypal-on én mindig 0 Ft egyenleget látok, de ennek ellenére a webszámlán lévő keretig tudok vásárlást indítani.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Most erősítettem meg a webkártyám. Tehát webkártyáról nem tudom feltölteni a PayPal egyenlegem, mert alapban a webkártyáról venné le? Tehát webkártyásként nem kell tökölnöm a paypal egyenleg átutalással? Csak arra figyeljek, hogy a webkártyámon legyen zsé, ha vásárolni akarok pay-pallal?

      Törlés
    2. Fel tudod tölteni, de én nem tettem sohasem. Elég ha a webszámlán van pénz, azzal már lehet vásárolni.

      Törlés
  18. Köszi szépen a segítséget!
    Akkor én is így járok el.
    Azt hittem a név sorrend volt a hiba, de azt már a paypallal megcseréltettem.
    Üdv.

    VálaszTörlés
  19. Szia Tamás!

    Most regisztrálok a PayPal-ra, az OTP-s Webkártyám már működik, tettem rá egy minimális összeget. Ha nem akarok külön utalgatni a PayPal-ra, akkor a "Pay with credit card" opciót válasszam és ne a "Top up my PayPal account"-ot. Ha jól értem, így fog visszanyúlni a webkártyámra.

    Előre is köszönöm a segítséget!
    Nagyon hasznos az oldal!

    Üdv: Judit

    VálaszTörlés
  20. Köszi szépen a leírást,az internet a Hozzád hasonló bloggerek nélkül semmit sem érne!

    VálaszTörlés
  21. Sziasztok! Én is regisztráltam a paypal-ra, le is vette a webkártyáról a 600ft-t, viszont négyjegyű kódot nem küldött a megjegyzésben, sőt sehol :S Ilyenkor mi a teendő? Köszi a választ előre is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg kell várnod a bankszámlakivonatodat, ott lesz benne a Papyal-os sorban egy "PP code" felirat után.

      Vagy, ha a vásárlásról kaptál SMS értesítőt, akkor abban is benne van ugyanez.

      Ha pedig online banking-od is van, akkor ott a tranzakciótörténetben tudod megnézni.

      Törlés
  22. Sziasztok!
    Megpróbáltam hitelesíteni a Webkártyámat (OTP), viszont nálam nem vonta le az összeget, hanem csak zárolta.
    Előjegyzett tranzakcióként látok 227 és 400 Ft-ot. Viszont amíg ténylegesen nem vonódik le az összeg, addig nem látom a tranzakciók között. Így viszont nem látom a 4 számjegyű kódot, amivel vissza tudnám igazolni a kártyámat. Elképzelhető, hogy egyszer csak ténylegesen levonódik ez a 400Ft, vagy valami gond van nálam?
    Köszönöm!
    Tamás

    VálaszTörlés
  23. Sziasztok!

    Van OTP webkártyám, amire áttettem pénzt is. Regisztráltam a PayPal-on is magamat. De ami nem megy az az, hogy nem tudom hozzátenni a webes bankkártyámat:-( Azt hogy kell??? A webes bankkártyámnak nincs neve sem, nincs ott a kiválasztandó listában( csak VISA , MasterCard, meg még valami van.) A webkártyámnak honnan tudom meg a számát meg a 3 jegyű biztonsági kódját? A webszámlaszám az nem kártya szám ugye?? Vagy tévedek?? Kérem, hogy segítsetek.
    Köszi előre is.
    Billy

    VálaszTörlés
  24. Sziasztok!
    Nekem is hasonló a gondom.
    nyitottam paypal számát, de mivel a hírek szerint csak 21 ezer ft a havi limit, így semmire nem jó.
    állítólag hitelkártyával levehető korlátlanul. de azt honnan szedjek, mert ahoz feltételek is kellenek.
    valaki segítene?
    neva8@citromail.hu

    VálaszTörlés
  25. Végigzongoráztam, otp, unicredit( mint paypal képviselő ban) de senki nem tudja megmondani, hogyan jutok nagyobb összeghez hozzá, mint havi 21 ezer ft, ha csak sima bankkártyám van?
    neva8@citroamil.hu

    VálaszTörlés
  26. Sziasztok!Nekem nem tiszta a dolog mert a webkártyához nekem az otp directben csak egy számlaszám van!
    De nincs kártyaszám se lejárati dátum sem pedig CVC kód!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Az OTP Direkten a bal oldalon a Bankszámla >> Betéti kártyák, hitelkártyák >> webKÁRTYA adatok lekérdezése menüpont alatt találod.

      Törlés
  27. Szia! Ha eladok valamit, és így a paypalról otp-re hívnám vissza a pénzem akkor a folyószámla vagy inkább a webkártya számlaszámát célszerű megadni a paypalnak? Vagy alapból a már vásárláshoz is használt webkártyára-számlára megy a lehívást követően? Van ilyen tapasztalata valakinek?

    VálaszTörlés
  28. Üdv! Hol tudom visszaigazolni a kártyámat a pp oldalamon?A
    státuszomnál lévő "get verified"szövegre kell kattintanom,vagy
    máshová?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak érdeklődnék, hogy sikerült-e megoldani és hogyan?

      Törlés
  29. Szia Tamás. A segítségedet szeretném kérni. Lejárt az OTP-s kártyám, megkaptam az újat, a webszámla adatokkal együtt. A PayPal-on is át akartam írni az adatokat, de nem engedte, végül kitöröltem. Az új webszámla számot a cvc2 kóddal együtt beírtam, de nem fogadta el. Aztán beírtam a kártyán lévő számokat és a hátoldalán lévő 3-at is, azt már elfogadta. De a pénzt még nem vonta le. Ezek szerint nem a webszámlámról fogja levenni a zároláshoz szükséges pénzt, hanem a rendes számlámról? Mennyi idő amíg levonja a pénzt(egy napja írtam át)? Ezelőtt 3 éve csak a webszámla adatokat és a hozzá tartozó cvc2 kódot fogadta el és nemsokára zárolták is a pénzt.
    Segítségét előre is köszönöm!
    Üdv. Júlia

    VálaszTörlés
  30. Jól sejtettem, hogy nem a webszámláról fogja levonni, hanem a sima számláról. Mit tegyek? Többféle módon próbáltam regisztrálni, de nem fogadta el a webkártya adatokat.

    VálaszTörlés
  31. DE! 20 nap elteltével elfogadta a webkártyámat is... Úgyhogy minden rendben van!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziasztok! Nyitottam egy paypal fiókot, de akad egy kis probléma, nem fogadja el az otp-s webkártya számomat, mert érvénytelennek minősíti, mit tehet ebben az esetben!

      Törlés
  32. Nekem olyan problémám adódott hogy a kártya aktiválásnál, a próbautalásnál levonták a 400ft-ot, kaptam kódot is, viszont nem fogadja el, azt írja hogy helytelen. ötletem sincs mit rontottam el. tud valaki segíteni?

    VálaszTörlés
  33. Nekem olyan problémám adódott hogy a kártya aktiválásnál, a próbautalásnál levonták a 400ft-ot, kaptam kódot is, viszont nem fogadja el, azt írja hogy helytelen. ötletem sincs mit rontottam el. tud valaki segíteni?

    VálaszTörlés