2009. május 16., szombat

Citromfa Compo Zitruspflanzendünger tápoldat

A citromfáért mindent...
Olvasgattam mindenfélét már, hogy hogyan kell szép, egészséges citromfát nevelni. Hogy sok fényre, párára, melegre van szüksége, és hogy nagyon jót tesz neki valami tápoldatos cucc, mert az jól megelőzi a vashiányt, nem lesznek sárgák a levelei és gyorsan is fog nőni tőle.
Gondoltam, párszáz Forintért egyszerűen beszerzek majd egy 100ml-s flakonnal, de csak gondoltam.. A neten meg is lett a kiszemelt Substral Citrusfélékhez nevű oldat, irány a város, de miután 3 virágboltban hiába kerestem, rákerestem mégegyszer a neten, hogy hol lehet egyáltalán kapni. Első találatok között szerepelt a Praktiker. Nincs olyan messze, indulás! Az ürességtől kongó áruházban fel is fedeztem a növényvédő szeres polcokat, ahol legnagyobb meglepetésemre nem volt citrusos cucc. (Murpy rendesen dolgozott) Az eladó unott arccal megkereste a számítógépben, hogy valóban raktárhiányos a termék, de helyette van egy másik fajta, kicsit drágábban persze. A kicsit drágább annyit tesz, hogy kétszer annyiért, 1190 Ft-ért. Kis mélázás után úgy döntöttem, hogy egyszer van citromfám, megveszem, hátha az unokák majd örülnek, hogy a nagyfater 25 éves korában megtette ezt a lépést. Na de vissza a flakonhoz: Már a neve is bizalomgerjesztő, Compo Zitruspflanzendünger :) Ennyi pénzért persze ez a minimum. A 250ml-es flakon tartalma elég lesz a következő évtizedben is, ugyanis kb. 2 ml kell a kis flakon vízhez, amivel locsolom a kis facsemetéket. Remélem használni fog nekik. Ha meg nem, és elszáradnak tőle, akkor legalább perdöntő lesz ez a blogbejegyzés! :) - Nem száradtak el tőle.. sőőőőőt!

Kapcsolódó cikkek:
Blog látogatottság, népszerű cikkek

1 megjegyzés:

  1. hát én a gazdanapokon vettek egy kis citromfát


    mivel kell beoltani hogy termése legyen

    VálaszTörlés