2009. május 12., kedd

Lost 6. évad


Hurrá, még egy évet végig fogunk izgulni! Elkészítik a Lost-ból a 6. évadot!

Ez a 6. lesz az utolsó évad az ABC Tv sorozatából. A vetítések 2010. Február-március-ban kezdődnek az USA-ban. Remélhetőleg ebben az utolsó évadban az összes rejtély megoldódik a 18 rész alatt. Az első rész címe "LA X" lesz. Ennek forgatási helyszíne, képei itt.
Az ABC Tv igazgatója szerint "sokkoló befejezésre" lehet számítani. Talán nem fog csalódást okozni :)
Az évad arról fog szólni, hogy mi történt az Oceanic Six-szel, miután visszatértek a szigetre. A "Füst szörny"-ről pedig csak a legvégén derül ki majd az igazság. Pech... pedig már jó ideje húzzák vele az agyam!

Az oldal folyamatosan bővül 2009-es Lost hírekkel. Ha az összeset látni szeretnéd, akkor így éred el őket mindig, beleértve a legfrissebbeket is:
Mindent a Lost 6. évadról

2009.08.29:
Rövid összesítő mindarról, ami eddig kiderült a 6. évaddal kapcsolatban:
Lost 6. évad spoilerek, hírek


2009.07.19!!!

Pár gondolat még a Lost 6. évadról:


- Nagyon esélyes, hogy Ben, Juliet és Claire is vissza fog térni a képernyőre. Ben visszatérésével kapcsolatban Michael Emerson – aki Ben karakterét játssza – azt nyilatkozta, hogy Ben szerepe még nem zárult le az 5. évad végén, de ő maga is szurkol, hogy tényleg így legyen, hiszen semmi sincs kőbevésve a sorozatban.
- Claire visszatérését Carlton Cuse (a Lost írója) javasolta: „Claire olyan karakter, akinek igenis van helye a showműsorban, úgyhogy biztosíthatom a nézőket, hogy viszontlátják majd őt”.
- Juliet szerepét nem részletezték

Az írók állításuk szerint már a kezdetekben úgy tervezték, hogy a 6. évben teljesedik ki a sztori, ekkor zárul be a kör. "A 6. évad sokban fog hasonlítani az elsőre. A fókusz ismét azokra a karakterekre helyeződik, akiket az első évadban megismertünk. Menet közben már kiírtunk sokmindenkit: A hajó személyzetéből már csak Miles maradt, és az Othersek közül Juliet."
(Csak zárójeles megjegyzés, hogy az írók olyan sikeresek, hogy már az első évaddal milliókat kerestek, szóval azóta nem a helyi OTP személyi kölcsönére fáj a foguk...:)

Update:
Találtam egy kis videót, egy teasert a 6. évadról. Vajon kinek a szeme látszik a végén?? Én Ben-re vagy Jack-re szavazok. És Ti?




A következők pedig kicsit hosszabb, összefoglalós teaser-ek, szerintem ütősek lettek, érdemes megnézni őket!






És arra is kíváncsi vagyok, hogy a következőre mit lépnek majd a következő évadban:


Lehet, hogy nem is csak egy szobor van a szigeten, hanem kettő! A teljes alakos szobrot (szobrokat?) nem láttuk sokszor eddig, leginkább csak a 4 ujjú lábat párszor. Elvileg – szerintem mindannyian – azt hittük, hogy ugyanarról van szó, legalábbis bennem fel sem merült, hogy nem ugyanazt a szobrot látom. De ha részletesebben nézzük az alábbi képet, akkor több eltérés is látható. (fejforma, szoknya(?) csíkozása, lábak állása stb) Hogy ez direkt van, vagy csak a készítők voltak figyelmetlenek, esetleg pont arra gyúrtak, hogy majd jól észreveszik a rajongók, valószínűleg nem derül ki egyhamar :) Lehet találgatni.

Kapcsolódó cikkek (felül a legfrissebb):
Lost: 6. évad: részleteket árult el a producer
Lost: 6. évad: Ben nyilatkozik a befejezésről
Lost: 6. évad befejezés: Jack interjú
Lost: 1-6 évadok érdekességei, bakijai
Lost: Az 5. évad záró epizódjának rövid commentje itt.

26 megjegyzés:

  1. Sztem egyik se :) egyiknek sincs ennyire zöld szeme
    am a szemében mintha lenne egy fejhallgatós ember és egy kamera:D

    VálaszTörlés
  2. Én először Lockra gondoltam a sszemzín stimmel de ez egy női szem szerintem.

    VálaszTörlés
  3. Véleményem szerint ez a hely nem más mint a senki földje, vagy purgatórium ahol az Isten és a sátán próbára bocsájtja az embereket, vagy valami hasonló fílingje van!

    VálaszTörlés
  4. az ben szeme 100 %

    VálaszTörlés
  5. a videok nem a 6. évadban vannak hanem az 5. évad utcso részében én letöltötem és ma néztem meg !!!

    VálaszTörlés
  6. Lehet, de szerintem attól még jól össze vannak rakva. Inkább olyan kedvcsinálónak készülhetett a 6. évadra.. ezért is teaser, trailer.

    VálaszTörlés
  7. SZERINTEM MEG JACK SZEME!MERT HA MEGÁLLITJUK A LOST FINAL SEASON 2010-ES VIDEOT A SZEMNÉL, MEG AZ EDDIG TÖRTÉNTEKBŐL ÖSSZEVÁGOTT VIDEÓBÓL JACK SZEMÉNÉL,AKKOR RÁJÖHETÜNK,H. EZ JACK SZEME,MIKOR FELÉBRED TÚLÉLŐKÉNT A SZIGETEN....De elősször én is Ben szemre tippeltem,semmiképpen nem női szem...majd meglátjuk

    VálaszTörlés
  8. szerintem mindenki nevében köszönjük Tamásnak a Lostról összeszedett új infókat!

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm szépen, nagy öröm ezt olvasni! :) Ezután is igyekezni fogok sok-sok újdonságot, érdekességet összeszedni.

    VálaszTörlés
  10. nemtom mi lesz h lesz de tuti durva lesz !!!
    és kösz h összeszedted ezeket az infokat (K)

    VálaszTörlés
  11. én is köszi h ezeket az infókat össze szedted. Én is ugy vagyok vele h a 6 évadban minden kiderűl. ALIG VÁROM MÁR AZ UTOLSÓ ÉVADOT .....
    ( és szerintem a szobor ugyan az akar lenni csak a rendezők eltoltak vmit. ) és mégegyszer köszi :)

    VálaszTörlés
  12. szerintem ez jack szeme .....

    VálaszTörlés
  13. Sztem elégé jü lehet, bár még most kezdtem el nézni az elejétől, de , mire kijön simán odaérek..!várjuk

    VálaszTörlés
  14. Tamás!Nem olvastam még az uj infokat,de megkérdezném,MIKOR ÉR HOZZÁNK A KÖVETKEZő ÉVAD?
    Nem vagyok elvakult Rajongo,de a Lost nagyon megérintett!

    VálaszTörlés
  15. szerintem is ez női szem

    VálaszTörlés
  16. Véleményem szerint ez a hely nem más mint a senki földje, vagy purgatórium ahol az Isten és a sátán próbára bocsájtja az embereket, vagy valami hasonló fílingje van!

    EGYETÉRTEK EZZEL...

    VálaszTörlés
  17. Hát szerintem az tutira hogy férfi szem volt a véágén, a szobrokról meg csak annyit,lehetséges hogy kettö van belölük mert én is észrevettem a különbségeket,vagy lehet hogy szimplán csak hiba!Nem tudom,de még pár hónap aztán majd kiderül!Már tűkön ülve várom a 6. évadot,addig is a többi Lost fannak is kitartást kivánok!

    VálaszTörlés
  18. Köszi az infókat.
    Szerintem Scofield szeme.

    VálaszTörlés
  19. A szobornál a hajuk is különbözik

    VálaszTörlés
  20. IMÁDOMIMÁDOMIMÁDOMIMÁDOMIMÁDOMIMÁDOMIMÁDOMIMÁDOMIMÁDOMIMÁDOMIMÁDOMIMÁDOMIMÁDOMIMÁDOMIMÁDOMIMÁDOMIMÁDOMIMÁDOMIMÁDOMIMÁDOMIMÁDOMIMÁDOMIMÁDOMIMÁDOM
    Mindennek van jelentése,mindennek feladata van.A legzseniálisabb,és alaposabb sorozat amit valaha is láttam.

    VálaszTörlés
  21. Na igen!
    Sokak szerint a világ legjobb sorozata!Közéjük tartozom Én is.
    Azt ígérték a rendezők sok mindenre kapunk választ az utolsó évadban , de azt nem mondták h ezek még több kérdést fognak szülni!Zseniális ami eddig történt(15. részig). Már csak pár óra és itt a 16.

    VálaszTörlés
  22. Sziasztok!

    A lost a kedvenc műsorom és már várom a 6.évadot!Hallotátok hogy lesz 7.évad is?Már láttam az előzetest a 7.-ben...nagyon jó...ha szeretnétek látni akkor csak írjatok egy üzenetet vhol és akkor odaadom a honlap címét....Akkor ennyi a véleményem erről a Lostról...rem.másnak is tetszik de nem tudom.....:Smind1 a lényeg az hogy a 6.-7.évadig tetszik a sorozat és akkor ki tudja mi lesz 1 év múlva?remélem egész 10 évadot megcsinálnak....Hajrá Lost!

    Hy:Bibike(saját nevem nincsXD,vagyis nem írom ide)

    Na hy

    VálaszTörlés