2009. május 23., szombat

Böngészők harca, hibaüzenet

Kiderült, hogy egy hiba folytán minden látogató, aki Internet Explorer-rel próbálta megnézni a blogot, hibaüzenetet kapott. Az oldal betöltődését követően szinte rögtön eltűnt minden, mintha megszakadt volna az internetkapcsolat. Ennek oka az volt, hogy az oldalsó menüben megjelenő címkefelhő valamiért nem szerette a Microsoft böngészőit és ezzel a jelenséggel "kedveskedett" nekik. Teljesen véletlenül fedeztem fel a hibát, amikor ma félrekattintottam és nem Mozillával nyitottam meg a blogot, amikor szerkeszteni szerettem volna. Először a saját gépem hibájára gyanakodtam, de amikor másik számítógépnél is ugyanezzel találkoztam, biztos voltam benne, hogy a bloggal van valami gond. Kis próbálgatás után megtaláltam és javítottam a hibát (letöröltem a címkéket), és mostmár minden rendben megy.
Kíváncsi voltam, hogy vajon hányan bosszankodhadtak a fentiek miatt. A blog nézettsége szerint az olvasók közel 30%-a. Tőlük ezúton elnézést kérek! :)

Ha már böngészőknél tartunk, a blogot olvasók internetes böngészőinek megoszlása - a látogatottsági adatok alapján - a következő:


63% - Firefox 3.0
15% - IE 6.0
10% - IE 7.0
5% - IE 8.0
3% - Firefox 2.0
2% - Google Chrome 1.0
1% - Safari
1% - Ismeretlen

Remélem a jövőben nem lesznek hasonló gondok! Ha mégis találtok valamit, jöjjenek a commentek, észrevételek! :)

Kapcsolódó cikkek:
Microsoft Bing kereső teszt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése