2009. június 30., kedd

Citromfa? Narancsfa? Ki tudja...

Régen frissítettem a blogot, júniusban szinte csak Lost-os hírek voltak, a citromfákról pedig már nagyon régen írtam. Szépen nőnek, főleg azóta, amióta elkezdtem rájuk küldeni az aranyáron vásárolt citrus tápoltatot! Bátran írhatom, bejött a cucc, szóval a korábban emlegetett perdöntő bejegyzést már valószínűleg nem kell elővenni a bíróságon :)
A 2008. október óta eltelt 8 hónap alatt közel 10 cm-esre nőttek a fák, egyre több levél van rajtuk, és úgy néz ki, hogy kicsit más a fajtájuk! Az egyiknek sokkal nagyobbak a levelei, sűrűbben nőttek és hegyes a végük. A másikon ritkábban vannak a levelek és ilyen emelet-szerűségekre tagolódnak. Fura, mert ez a kislevelű nőtt eddig jobban, ez kelt ki hamarabb a földből, és most meg ő áll vesztésre :) Már abban is kezdek kételkedni, hogy mindkettő citromfa. Lehet, hogy az egyik narancs lesz, mert rengeteg Knorr-os ebédnél volt narancs, otthon meg ezekből narancslé :) Majd 10 év múlva kiderül, amikor először teremni fog… talán…

1 megjegyzés:

  1. Szia nekem is van. Semmit nem használtam. 3éve elültettem 5 magot, 3 él, nem egyformán nőnek. 2 ledobta a levelét, a 3.meg 60 cm magas. mit kéne csinálni velük??????

    VálaszTörlés