2009. július 2., csütörtök

OTP Webkártya: Groupama fizetési tapasztalat

Hosszú időbe telt, de végre sikerült felavatnom az OTP Webkártyámat és fizettem vele az interneten. A csehországi utasbiztosítást kötöttem meg vele, az egykori OTP Garancia – mostmár Groupama – társaságnál. Röviden: sikeres volt a tranzakció

Hosszabban: Kisebb akadályok is felmerültek…Szerencsére a Webkártyához tartozó számlán már volt elég pénz az előző próbautalás óta, így az utalással nem kellett szórakoznom. A Groupama-nál regisztrálni kellett, az összes személyes adat megadása után (ami az utasbiztosításhoz kell) jött, hogy „válasszon fizetési módot”. Itt a bankkártyás fizetés opció választása után kérte a webkártya 16 jegyű kódját, a cvc kódot és a lejárati időt. Tök jól elfogadta, de kis gondolkodás után kiírta, hogy „a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető”. Majd egy pár sorral alatta, hogy újra próbálkozhatok később. Egy újabb kísérlet után ellentmondásos üzenet jött: „Sikeres tranzakció”, két sorral lejjebb pedig „Nem sikerült kiegyenlíteni a számlát”. Na most legyen okos az ember!

Mindenesetre beléptem a számlámra az online banking segítségével és ott azt láttam, hogy levette a pénzt a számlámról. Egy nappal később újra beléptem a Groupama-hoz és akkor már rögtön felajánlotta, hogy kinyomtassam az előző nap megkötött biztosítást. Még jó, hogy nem az első nap, azonnal kellett...

Kapcsolódó cikkek:
Teljes OTP webkártya + Paypal regisztráció leírás.
Ebay fizetés Paypallal

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése