2009. július 25., szombat

Lost 6. évad: Kinek a szeme van a végén?

Örülök, hogy kezd éledezni a közösségi szellem a blogon! :) Egyre többen írnak véleményt, és osztják meg a gondolataikat a témákkal kapcsolatban. Csak így tovább! :)



És ehhez mit szóltok? Szerintetek kinek a szeme van a kis video végén? Jack, Ben, Locke, Kate? Esetleg valaki másé? Férfi vagy női szem egyáltalán? A 6. évados első bejegyzésben már feltűnt egyszer, de ott valahogy beleolvad a többi info közé, ezért tettem ide "szem elé" a teasert :)
És még valami: Kit láthat vajon éppen ez a valaki? Közelről nézve mintha egy alak jelenne meg a pupillájánál és a zöld rész felső részénél. Körülötte meg fák.


Kapcsolódó cikkek:
Lost 6. évad spoilerek, hírek
Lost forgatási helyszín: Hawaii
Lost: 1-6 évad: érdekességek, bakik
Lost 6: Szereplő kerestetik - Lennon

11 megjegyzés:

  1. ez biztos hogy nem jack

    VálaszTörlés
  2. Nekem is Ben ugrott be először, de Jack szeme már olyan sokszor volt (pilot is úgy kezdődött, meg a negyedik évad is, hogy Jack kinyitja a szemét).

    VálaszTörlés
  3. http://www.youtube.com/watch?v=ll72Er1M0OA

    A 8. másodperc... hasonlít nagyon...

    VálaszTörlés
  4. Mármint az ötödik évad, mikor visszatértek a szigetre, na...

    VálaszTörlés
  5. A szem formája és jellege valahogy Ben-re emlékeztet engem, de az ő szeme kék. A benne tükröződő alak szerintem John Locke - vagy legalábbis az az emberke, aki az ő alakját öltötte fel, bárki is legyen az. Ebben a Locke-dologban szerintem még nagy lehetőségek rejlenek, a befejező évadban különösen kulcsfontosságú lehet, hogy végülis mi történt vele.

    VálaszTörlés
  6. sztem ez egy női szem,bár ezt még senki nem mondta:D

    VálaszTörlés
  7. de most megnéztem a videót,amit Amanda felrakott,és tényleg nagyon hasonlít Jack szemére...

    VálaszTörlés
  8. Szerintem nem lehet Jack,mert neki barna a szeme,es meg zold.A Benne meg kak,Lockenak meg kekeszold.Vajon a kie az a szem??

    VálaszTörlés