2009. szeptember 2., szerda

Blog látogatottság - statisztika

Kicsit rendhagyó bejegyzés ez, hiszen Rólatok, olvasókról szól. :) Az elmúlt 5 hónapban dinamikusan fejlődött az oldal (tartalomban és olvasottságban is), és gondoltam megosztom Veletek, hogy mennyien is vagytok. Nem kell megijedni a következő adatoktól, egyáltalán nem visszakövethetőek és csak statisztikailag, összesítve látom én is - hasonlóan most hozzátok.

1) Látogatottság:
  • Zöld: az oldalmegjelenítéseket mutatja (ha valaki több cikket elolvas, akkor itt ezeket összeadja)
  • Kék: az olvasók száma az adott hónapban (itt nem számít, ki hány cikket olvasott el, mindenki egynek számít) :)
  • Narancs: A visszatérő látogatók száma
A rekord nap egy augusztusi vasárnap volt, ekkor 670 látogató több, mint 1000 oldalmegjelenítést generált!

2) Az oldalon eltöltött idő: Örömmel tölt el, hogy minden kb. 10. látogató több, mint 20 percet olvasgat, valamint minden 5. olvasó több, mint 5 percet tölt az oldalon :)


3) Top 10 keresőszó, amivel rátaláltatok a blogra (többnyire a Google-val):

39% lost 6. évad
14% lost 6
9% lost 6.évad
6% lost 6 évad
2% lost 6x01 - LA X
2% lost 5. évad
2% tamás blogja lost
2% otp webkártya igénylés
2% elkezdték forgatni a lost 6 évadot
1% lost tamás blogja
A maradék %-ot mindenféle más keresések adják.

4) Top 10 legnépszerűbb cikk:

További jó olvasgatást és kellemes időtöltést kívánok mindenkinek! :)

10 megjegyzés:

  1. sziia. szeretnénk mekérdeztni h állítottad be az oldaladon a statisztikát? siess a válaszall köszi ;$

    VálaszTörlés
  2. Szia! engem is nagyon érdekelne, légyszi írd meg hogyan állítottad be, pleeeeeeeaaaasssseee:galietta@windowslive.com

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    És engem is érdekelne. :-)
    atti73 kukac freemail.hu

    Köszi
    Attila

    VálaszTörlés
  4. Jaj, ha már itt tartunk, én is nagyon örülnék, ha elmondanád, hogyan kell beállítani a látogatási statisztikát! :)
    A címem: malterego@rocketmail.com

    VálaszTörlés
  5. Szia! ne haragudj, hogy írok, nem ismerjük egymást, viszont lenne hozzád egy kérdésem. most nemrég csináltam egy blogot én is, és nagyon szeretnék hasonló statisztikai kimutatást létrehozni/beállítani, mint te. hogy kik, hányan stb..látogatták az oldalt. csak nem nagyon értek ehhez, és nekem a profilomnál csak olyan van, hogy felhasználói statisztika, de az nem sokat segít, mert ha 3x klikkelek egymást után valahova, azt már úgy könyveli el, mintha 3 látogató lett volna. tudsz nekem ebben segíteni? nagyon megköszönném. gbetti12@freemail.hu-ra írthatsz ha tudsz és szeretnél segíteni! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  6. Ja, és előre is bocsi, de látom, hogy eddig mindenki ilyen témában zavart... :)

    VálaszTörlés
  7. szia engem is az érdekelne h hogyan lehet beállítani a statisztikát?
    szépen kérlek mond el
    itt az email címem:betty9214@freemail.hu

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Szintén az előbbi hozzászólókhoz hasonlóan az érdekelne, hogyan kaptad a statisztikát? szeretném követni a saját blogom látogatottságát, de eddig nem találtam semmi még csak hasonló funkciót sem....
    üdv
    Tusjak Marianna
    info@azurevent.hu

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Én is látogatottság statisztikát szeretnék az oldalamra. Kérlek írd le, hogy hogyan csináltad, mert sehol nem találok ehhez hasonlót.

    VálaszTörlés
  10. http://my.statcounter.com/, a többi érdeklődőnek.

    VálaszTörlés