2009. augusztus 26., szerda

Lost 6: Boone francia magazinnak nyilatkozott

Egy sorozatokkal foglalkozó francia lap, a „Séries Mag” megjelentetett egy interjút Ian Somerhalder-rel (Boone), aki a Lost-ba való visszatéréséről mondott pár gondolatot.
„Találkoztam Carltonnal és Damonnal, így a visszatérésem már egészen biztos legalább egy epizód erejéig (akár több is lehet). Amikor megtudtam, hogy visszatérhetek a sorozatba, szinte felugrottam örömömben, mivel nagyon szomorú voltam, amikor kiírtak belőle. Még nem tudom, hogyan fog a karakterem (Boone) visszatérni, de igazából ez sem tud elszomorítani, hiszen benne leszek a hatodik, befejező évadban! Már össze is pakoltam a cuccaimat, bármikor indulhatok Hawaii-ra, forgatni.”

Kapcsolódó cikkek:
Lost 6. évad: Boone interjú
Lost 6. évad spoilerek, hírek összesítve
Lost 6: Szereplő kerestetik
Lost 6. évad: LAX megerősítve
Lost színészek interjúi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése